Friday, August 5, 2011

JANGAN LUPA 18 0GOS...

KEPADA penduduk Repah dan kawasan sekitarnya termasuk penduduk Tampin , jangan lupakan tarikh 18 Ogos 2011 ini kerana pada masa itu YAB MB akan berbuka puasa dan menyampaikan bantuan kepada penduduk dikawasan itu .

YB Dato Shaziman juga akan hadir sama , meriahlah majlis itu bila dua pemimpin besar hadir dalam satu majlis dan penduduk Repah yang beruntung , dapat jumpa pemimpin , dapat berbuka puasa bersama-sama mereka dan dapat pula menerima sadikit sebanyak sumbangan hari raya tahun ini .

Tok Nal tumpang gembira dengan kehadiran tokoh besar kita itu , moga majlis akan berjalan dengan lancar dan mengembirakan semua pihak .

Yang dah terima bantuan tu , jangan pulak salepas berbuka , ambil bantuan dan terus balik rumah , selesaikan dulu sembahyang magrib dan isya' serta solat tarawikh .

Yang sudah-sudah , orang tengah sembahyang maghrib , mereka berebut-rebut mengambil bantuan yang diberikan dan kemudian cabut begitu saje , banyak yang tak sembahyang di situ .

Tok Mat Hasan , Ketua kampung tolong beri perhatian kepada perkara ini , masa berbuka ada 1000 orang , tapi masa moreh salepas solat tarawikh , tinggal 200 orang aje , mana yang lain , ngelat ke .

Semua ketua kampung daerah Tampin juga dijemput hadir sama , jangan tak datang kerana kehadiran mereka amat penting bagi menunjukan kasih sayang mereka kepada kerajaan negeri .

Sama-sama kita meriahan hari 18 Ogos nanti .

Jangan di lupakan .

No comments: