Tuesday, July 12, 2011

DO MASUK HOSPITAL LAGI

MARI kita sama-sama doakan keselamatan dan kesejahteraan tuan DO kita Tuan Haji Razali Bakar yang dimasukan ke hospital Seremban malam tadi kerana khabarnya diserang sakit jantung  semula.

Banyakan bersabar tuan DO dan kami semua staff Pejabat Daerah dan Tanah serta penduduk di Tampin mendoakan agar tuan DO cepat sembuh .

Kalau boleh kita buatlah sembahyang hajat mohon tuan DO yang baik hati , kuat bekerja dan rajin berjumpa dengan masyarakat di peringkat akar umbi mendapat perlindungan Allah dan diberikan kesihatan yang baik bagi membolehkan beliau menjalankan tugas dengan baik .

Tok Nal dah bekerja dengan ramai DO , tidak kurang 10 orang , dan Tok Nal dapat rasakan tuan DO kita adalah antara DO-DO yang amat mesra dan baik dengan kakitanganya walaupun ada sebahagianya itu memang mengambil kesempatan dari kebaikan dan kelembutan tuan DO kita .

Masa depan tuan DO buat muka baik dan dibelakangnya mula lah tunjuk lagak dan mempertikaikan keputusan yang dibuatnya .

Kepada Puan , isteri tuan DO kita , banyakan bersabar , Isya- Allah , Tuhan sentiasa melindungi umatnya yang baik dan berhati mulia .

Tahun lalu Tok Nal dan isteri bersama-sama menunaikan haji ka Makkah bersama dengan tuan DO dan isteri dan beberapa kali berjumpa semasa di Makkah serta di Mina .

Cepatlah sembuh Tuan ...

No comments: