Saturday, February 12, 2011

SEPETANG BERSAMA MASYARAKAT

SEJAK Tuan Haji Razali Bakar menjadi Pegawai Daerah Tampin menggantikan Dato Yusof Yunus , sudah banyak program bersifat mesra arakyat yang beliau anjurkan dan hadiri .

Pertama program mendengar permasalahan rakyat dimana hampir kesemua JKKK dalam daerah Tampin dilawati oleh beliau sambil mendengar dan menyelesaikan masalahan rakyat .

Dan baru-baru ini , di Kg Repah diadakan pula majalis Sepetang Bersama Masyarakat yang turut dihadiri oleh beliau serta ketua-ketua jabatan daerah dan juga penduduk setempat .

Berbanding dengan pejumpaan yang lalu , kali ini , soalan yanag diajukan agak mudah , tidak banyak masalah dibangkitkan dan rakyat mula memahami isu-isu semasa kerana di majlis itu , Tuan Haji Razali turut memberikan penerangan berhubung isu-isu semasa .

Ramai yang hadir memuji usaha Pegawai Daerah dan sama-sama lah kita berdoa semoga usaha murni itu akan mendapat kejayaan yang setimpal .

Tok Nal sebagai salah saorang kakitangan PDT bersyukur mempunyai saorang PD yang berjiwa rakyat dan prihatin memajukan dan menyelesaikan permasalahn rakyat .

Moga-moga Allah memberikan ganjaran yang setimpal kepada  keprihatinan Tuan Haji Razali Bakar itu .

Amin .

No comments: