Wednesday, May 5, 2010

BATU BATA PASANG SIAP

KALAU susah sangat nak bina seni taman atau pagar rumah , gunakan sahaja batu bata pasang siap yang ada dijual dipasaran sekarang .

Mudah sahaja , beli dan pasang sendiri , tak payah nak ikat dengan simen tetapi jika buat pagar rumah , ikatlah dengan simen , mana tahu kalau ada kereta terbabas , tak lah hancur semuanya , kereta remuk pagar pulak terburai .

Jika ada yang berminat nak beli , hubungi lah kontraktor kelas F yang ramai dan minta mereka buatkan spek kerja dan beli sahaja , kemudian pasangkan dirumah masing-masing .

Jika tak dapat , Tok Nal sedia bantu untuk cari alamat syarikat tu , free aje tapi kalau nak belanja minum , OK juga lah .

2 comments:

Umar Iqbal. said...

assalam.. kt mane nak dptkn alamat kilang batu ni?tq

bata welahan said...

nah, untuk anda yang tinggal di sekitar wilayah jepara dan sekitarnya, demak, kudus, pati, semarang, dan wilayah jawa tengah yang masih terjangkau, dapatkan batu bata dengan harga terjangkau dengan kualitas super, ringan, merah, keras, dan kualitas terbaik, hanya ada di batu bata jepara

silakan buktikan dan datang sendiri ke lokasi kami, sepanjang kiri jalan sejak masuk gerbang selamat datang di jepara dari arah semarang/demak, anda akan banyak menemui sawah-sawah yang terdapat brak-brak untuk pembuatan batu bata, disitu ada banyak sekali batu bata welahan yang bisa anda cek sendiri ke lokasi.
semoga bermanfaat ya...